اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۶۹۲۶
واکنش کونته به احتمال مربیگری‌ در سری A
سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و چلسی در مورد شایعات مطرح شده درباره آینده حرفه‌ای‌اش صحبت کرد.
۱۰:۲۲ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

آنتونیو کونته که در بازی نمایشی شب گذشته (سه‌شنبه) که به مناسبت صدمین سال مالکیت خانواده آنیلی بر باشگاه یوونتوس تدارک دیده شده بود، شرکت کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: آنیلی نماد یوونتوس است و آنچه ساخته شده به لطف این خانواده است. خیلی خوب است که دوباره در این جو حضور پیدا کردم.

کونته 54 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون آتالانتا، یوونتوس، چلسی، اینتر و تیم ملی فوتبال ایتالیا را در کارنامه حرفه‌ای‌اش داشته و در آخرین تجربه سرمربیگری‌اش هم روی نیمکت تاتنهام بوده، درباره احتمال بازگشتش به سری A برای مربیگری اظهار داشت: در حال حاضر از بودن کنار خانواده‌ام لذت می‌برم. زمانی که تصمیم گرفتم از سرمربیگری تاتنهام کناره‌گیری کنم، هدفم این بود که کمی استراحت کنم. خیلی چیزها در این مسیر ممکن است اتفاق بیفتد. در حال حاضر من روی لذت بردن از فضای کنونی که در آن قرار دارم، متمرکز هستم.

وی همچنین درباره شایعات مطرح شده در رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر احتمال حضورش روی نیمکت ناپولی در صورت اخراج رودی گارسیا اظهار داشت: ما همیشه باید نسبت به یکدیگر احترام بگذاریم. بیایید از امشب لذت ببریم.

در این بازی نمایشی به غیر از کونته چهره‌هایی همچون زین‌الدین زیدان، ماسیمیلیانو آلگری، مارچلو لیپی، آلساندرو دل‌پیرو، میشل پلاتینی، ادگارد داویدز، ماریو مانژوکیچ، فابریتزیو راوانلی، آنجلو پروتزی، کلودیو مارکیزیو و پاتریس اورا حضور داشتند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری